- lör 29 sep 2007, 22:55
Jag hade med ett jobb med att rengöra min vevhusvent på min V70 i samband med annat jobb på Volvo. Men jag lämnar åter in min bil för reklamation då det inte verkar som vevhusvent är kontrollerad/rengjord enligt arbetsbeskrivning. Har fortfarande ett övertryck i oljestickan med rök som siprar upp. Märks inget över-/undertryck när du lägger fingret över hålet för stickan
Ska det vara ett konstant undertryck eller enbart vid gaspådrag :?:
Så jag har börjat kontrollera extra de jobb jag lämnar till verkstad...oberoende av verkstad... :???: Tråkigt när det ska vara så, men min pers serviceman på Volvo kunde inte ta mitt förra jobb pga skada, annars har han gjort precis som jag önskat och allt varit utfört till 110% på tidigare bil och hittills på denna förutom detta arbetet som han inte var involverad i :(

Så jag har börjat kontrollera extra de jobb jag lämnar till verkstad...oberoende av verkstad... :???: Tråkigt när det ska vara så, men min pers serviceman på Volvo kunde inte ta mitt förra jobb pga skada, annars har han gjort precis som jag önskat och allt varit utfört till 110% på tidigare bil och hittills på denna förutom detta arbetet som han inte var involverad i :(