Hej! Jag har ytterligare ett par frågor om denna elfönsterhissbrytare (heter den i Haynes). Jag har plockat isär och rengjort och filat på kopparkontakterna inne i den på min Volvo V70, 1999 (2.5T). På förarsidan. Den var mycket smutsig, och rengöringen har gjort att alla fönster funkar igen. I alla fall nu när jag provkör den utan locket på. Skjuver då "plastarmarna" med en liten trästicka. Dock blixtrar det lite på en kontakt (och då går nog överbelastningssäkringen, allt lägger av, men funkar igen om jag koppar ur/i batteriet). Plastgrejen som lyfter kopparelektroden ser sliten ut. Jag tror att den inte lyfter blecket ordentligt, så det istället ligger kvar med lite kontakt. (Jag satt en liten lödtennpärla under den också för att få mer kontakt i dess nedfällda läge, vet inte om det var dumt..kände lödtennsdoft när den blixtrade och slocknade sista provkörningen). Det är förarfönstrets kontakt som blixtrar.
Mina frågor är: ---Vet ni om det går att köpa just den där lilla plastbiten? Och vad de heter? Den är orange på kontakten för förardörren. De övriga tre är vita. Jag har inte lyckats googla eller hitta namn på den. Hälsningar Johan PV70