Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ok det är M10X 1x5 gänga på den som är till bromsoket, den finns att köpa på Volvo för ynka 7kr styck medans Biltema tar 29kr för 2 stycken. Jag tror att det är samma till den som sitter mot slangen till.

Artikelnummer: WUR0889500
Det är inte en Volvo original del så dom kommer säkert att leta i datorn förgäves efter den, det är en Wurth artikel. Så säg vad du ska ha och uppge Artikelnumret så borde dom kunna leta fram dom åt dig :)
DayDreamer skrev:Ok det är M10X 1x5 gänga på den som är till bromsoket, den finns att köpa på Volvo för ynka 7kr styck medans Biltema tar 29kr för 2 stycken. Jag tror att det är samma till den som sitter mot slangen till.

Det är inte en Volvo original del så dom kommer säkert att leta i datorn förgäves efter den, det är en Wurth artikel. Så säg vad du ska ha och uppge Artikelnumret så borde dom kunna leta fram dom åt dig :)
Helt säker på den gängan? Biltema verkar inte ha den överhuvudtaget.. Och när jag gör en sökning på aktuell bil, så står det att bromslangen har yttre och innre gänga M10x1..
PetEri skrev:
DayDreamer skrev:Ok det är M10X 1x5 gänga på den som är till bromsoket, den finns att köpa på Volvo för ynka 7kr styck medans Biltema tar 29kr för 2 stycken. Jag tror att det är samma till den som sitter mot slangen till.

Helt säker på den gängan? Biltema verkar inte ha den överhuvudtaget.. Och när jag gör en sökning på aktuell bil, så står det att bromslangen har yttre och innre gänga M10x1..
Ja jag är rätt så säker på det, det står iaf den gängan på kvittot jag fick. Skulle tro att det mer eller mindre är en standardgänga :)
DayDreamer skrev:
PetEri skrev:

Ja jag är rätt så säker på det, det står iaf den gängan på kvittot jag fick. Skulle tro att det mer eller mindre är en standardgänga :)
Hmm M10x1 och M10x1,25 tror jag att Biltema hade, men som sagt inte M10x1,5.
installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med med volvo o[…]

Min precis nya XC60 -26 Plus med Darkpaket kommer[…]

Halvljus

Halogen eller Xenon?

Välkommen ut i trafiken

AC. När ni står stilla, är kylfl&a[…]