Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Torgny77
Hallo! Har klätt om mitt innertak med svart fuskmocka. Nu tänkte jag lackera om resterande grejer i taket med svart vinylspray. Men jag Inser att det kommer se lite tokigt ut på handtagen i baksätet samt lampkonsolen på mitten. I omed att dekalerna som anger vad knapparna gör försvinner. Inte för att det spelar någon större roll för min del men tänkte att det kunde vara roligt att få det kvar.

Så nu undrar jag finns det några likadana dekaler fast vita? Eller finns det någon bil som redan har svarta lampkonsoler och sådant?

En fråga som jag också har är om det finns någon som vet var man kan få tag på likadan matta som är i skuffen någonstans har hittat likvärdiga mattor till utseendet men dessa är på tok förtjocka för att klä saker med som jag hade tänkt. Är det någon som har några tips uppskattas dem enormt

MVH Torgny
Löste problemet! Av en händelse så låna jag morsans v70 idag och fick se att knapparna där är svarta redan samt har dekalerna på knappen istället för sidan av! Så nu behöver jag bara lacka den andra ljusa plasten sen är jag i mål! :)

Mvh Torgny

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]

Är väl ingen adaptiv farthållare[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med volvo orgin[…]