Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av general
Hej
Behöver extrasäte till volvon(855-97) snabbt!
sätet som sitter i skuffen/bakluckan menar
jag då ..
Har ringt runt till skrotar,ingen har!
blocket finns i ängelholm,bor själv i stockholm.

Är det nån som har i sin volvo?
i stockholms län eller närliggande län?
kan betala 2500 kr .....
kom igen nu
maila mig på : [email protected]
av *pettson*
general skrev:Hej
jag då ..

kan betala 2500 kr .....
kom igen nu

Nu är ju inte det här SÖKES delen.. eller försäljningsdelen alls. MEN jag är nu jäkligt nyfiken på vad det är som gör att inte just DU klarade av att söka själv genom att använda SÖK i högra hörnet?
Jag provade det och det tog 20sek att få ett svar... Kan jag be dej klara av att trycka på länken själv?

*Extrasäte till Volvo 855: För nedfällning i lasutrymmet. Själva sätena sitter monterade på luckorna i bagageutrymmet:Bälten o bälteshållare medföljer,dock inte alla bultar/skruvara som behövs för montering, men det har du säkert i garaget....:2500kr*
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=30601
av general
*pettson* skrev:
general skrev:Hej
jag då ..

kan betala 2500 kr .....
kom igen nu

Nu är ju inte det här SÖKES delen.. eller försäljningsdelen alls. MEN jag är nu jäkligt nyfiken på vad det är som gör att inte just DU klarade av att söka själv genom att använda SÖK i högra hörnet?
Jag provade det och det tog 20sek att få ett svar... Kan jag be dej klara av att trycka på länken själv?

*Extrasäte till Volvo 855: För nedfällning i lasutrymmet. Själva sätena sitter monterade på luckorna i bagageutrymmet:Bälten o bälteshållare medföljer,dock inte alla bultar/skruvara som behövs för montering, men det har du säkert i garaget....:2500kr*
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=30601
Om du nu är så jäkla nyfiken så kan jag tala om för dig att jag läst den annonsen
men det ligger ju för fan inte i stockholms län eller angränsande län.
Eller vart du så retad att jag skrev här att du tappade fattningen??? :-O)
Användarvisningsbild
av Nexus
Nu lugnar vi ner oss lite :!: Går det ej lösa med bussgods? pruta ner till 2000 och lägg resterande pengar på fraktkostnad(vad det nu kan tänkas kosta från kivik till botkyrka?)
Alla brukar gå att lösa, skriv annars att du behöver hjälp med få upp ett säte till stlm så kanske någon här inne kan få upp det en bit på vägen.
Användarvisningsbild
av CP2
Kolla med säljaren; den gången jag handlade av honom ingíck frakten i priset. Dessutom jobbar jag själv i transportbranchen; det finns 3 miljoner olika varianter att skicka gods från Kivik till Stockholm! Posten tex, DHL eller Schenker Privpak?

Ni skulle prova skicka flygods till Dushanbe i Tadjekistan när alla handlingar försvinner i Moskva....DÅ har man kul! Inte.
av general
Hej
tack för att ni försökte hjälpa mig!
Har fått tag på ett säte,men tyvärr ingen manual!
Har sökt här och på andra forum men hittar bara
till v70 -01 och framåt, Det ser inte alls lika ut.
nån som har och kan lägga ut manual
?

mvh jonas
Användarvisningsbild
av Örnen
Om du åker till din närmsta Volvo återförsäljare kan de säkert få fram bilder hur grejorna ska sitta. De har bla sprängskisser på ingående delar och kanske t.o.m. monteringsanvisningl. Begär få sidorna kopierade så du kan se. Tror dock inte det är så svårt klura ut hur sätet ska monteras om du har alla delarna. :-)-)
Användarvisningsbild
av Claes74
Örnen skrev:Om du åker till din närmsta Volvo återförsäljare kan de säkert få fram bilder hur grejorna ska sitta. De har bla sprängskisser på ingående delar och kanske t.o.m. monteringsanvisningl. Begär få sidorna kopierade så du kan se. Tror dock inte det är så svårt klura ut hur sätet ska monteras om du har alla delarna. :-)-)
jo det är det, tog ca 2,5 timmar med beskrivning.
detta är inte som 745/945 som du monterar utan beskrivning på 45 min.
vet ej var jag har min beskrivning men om jag hittar den skall jag scanna och lägga upp här.
av general
Hej
Fick monteringsanvisning av medlem Claes74 :D
TACK TACK TACK :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Mvh Jonas
Bensinpump till B27A 1978?

Min erfarenhet av Volvo är att man ibland h[…]

ljudet av ett dött batteri?

Stämmer att det var så jag gjorde. Me[…]

Jordpunkt V70-12

Det var bilens manual jag menade. Se bild. Den har[…]

Hej, fyndade för ett år sedan en V70 10[…]