- sön 03 nov 2013, 22:09
kanske en dum tanke men vore det inte praktiskt med en sån fast tråd som man kan se vad andra tror? :)
hur som helst så är jag nyfiken på vad ni tror att min bil kan vara värd, då jag går i tankarna om att sälja..
det är alltså en volvo 744-90 det handlar om med 34xxx mil på mätaren, staplar upp lite + och - med bilen:
sommar och vinterdäck, dragkrok, motorvärmare och kupéuttag, original vindavvisare på runt om, tonade rutor baktill, vita blinkers runtom , reflexramp bak, snowcap , turbogrill .
+
nybesiktad november 2013
nyskattad november 2013
ny framruta sep-ok 2013
servad med stift, olja+filter sep-okt 2013
ny katalysator november 2013
bytt till en vx3 kam+ ställde ventilerna i samband med detta september 2013
nästan ingen rost alls (en liten fläck på skuffen samt på en dörr)
bytt till en hel luftmassemätare november 2013
-
vill man få den riktigt fin i lacken igen så är den i behov av en polering (dock ingen katastrof än)
icke fungerande tankmätare (standard)
lite hängande innertak
vad tror ni jag får om jag säljer/vad är den värd? :shock: :)
hur som helst så är jag nyfiken på vad ni tror att min bil kan vara värd, då jag går i tankarna om att sälja..
det är alltså en volvo 744-90 det handlar om med 34xxx mil på mätaren, staplar upp lite + och - med bilen:
sommar och vinterdäck, dragkrok, motorvärmare och kupéuttag, original vindavvisare på runt om, tonade rutor baktill, vita blinkers runtom , reflexramp bak, snowcap , turbogrill .
+
nybesiktad november 2013
nyskattad november 2013
ny framruta sep-ok 2013
servad med stift, olja+filter sep-okt 2013
ny katalysator november 2013
bytt till en vx3 kam+ ställde ventilerna i samband med detta september 2013
nästan ingen rost alls (en liten fläck på skuffen samt på en dörr)
bytt till en hel luftmassemätare november 2013
-
vill man få den riktigt fin i lacken igen så är den i behov av en polering (dock ingen katastrof än)
icke fungerande tankmätare (standard)
lite hängande innertak
vad tror ni jag får om jag säljer/vad är den värd? :shock: :)

- By Lövet