Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av AngkorThom
Tjena!

Tänkte montera extraljus på bilen, en 945a 92. Kan ni rekomendera några ljus vore det toppen. Tycker att Hellas extraljus Jumbo 320 FF Blue verkar vara bra, hittade dom på nätet. Dom är ju rektangulära och passar säkert bra till org ljusen. http://www.kgk.se/templates/KGK_Normal____3046.asp
Sen vet jag inte om det är svårt att montera, ngn som har erfarenhet?

Mvh Peter
av Addekarlsson
Om du kollar på min hemsida under bilder, så ser du min 740 med 3 st Bosch Big Knick Blue. Ser mycket bättre ut än 2 rektangulära kan jag lova. Även på 940-fronten, för en polare har sån front. Tidigare hade han 3 Big Knick, och det var inte alls fult. Numera har han 5 st. :D

http://www.adde.dk är adressen.

Mina sitter med vanligt skyltfäste köpt på Preem. Biltema är mycket billigare, om du har nära till en sån butik. :D

Mvh/ Adde
av AngkorThom
Ser ju helt okey ut. Tycker däremot att dom sitter lite farligt långt ut. Vid fickparkeringar i stan ligger dom nog risigt till. För mig räcker det säkert med två. Har bara 2km till biltema i Haninge, där har dom säkert lampor till bra pris. Förmodar att man måste köpa fästen som passar bilen, vet ej om det ingår fästen då man köper lampan och om dessa passar isf?

5st...har du ett litet kärnkraftverk i bilen :lol:
Användarvisningsbild
av goofyy
För fastsättning av x-traljus kan jag varmt rekommendera Hellas modellanpassade fästen. Sitter som berget och utan att behöva göra någon åverkan på bilen. Kostar -Ja! Funkar -Kanon!!!

Enligt mig absolut värt pengarna.
av Addekarlsson
AngkorThom skrev:5st...har du ett litet kärnkraftverk i bilen :lol:
Nej då, inget kärnkraftverk. Bara väldigt höga varv på motorn. :wink:
Allt under 4000 rpm är feminint. :lol:

Mvh/ Adde

Hastighetsspärren har inget med hastighetsm&[…]

App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?