Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Amazon
Går och funderar på att skaffa mig en 940 classic i riktigt bra skick som bruksbil. Har inte riktigt lyckats klura ut vad det fanns för utrustning till dem. Farthållare tex var det standardutrustning på classic modellen eller var man tvungen att välja till det? Fanns det olika stereoalternativ att välja, exempelvis högtalare i bakdörrar o hatthylla? Skinnklädsel? Någon som vet om det finns någon lista över de tillval som gick att välja?
av mbc
Utöver standardutrustning så var det, alufälgar, elhissar, elspeglar, lackade kofångare och speglar, rails på kombi, träpaneler.
Sen var det halvskinn klädsel med.
Tror jag fått med allt, minnet kan svikta lite men jag har funderat en stund nu.
Användarvisningsbild
av Tungviktarn
mbc skrev:Utöver standardutrustning så var det, alufälgar, elhissar, elspeglar, lackade kofångare och speglar, rails på kombi, träpaneler.
Sen var det halvskinn klädsel med.
Tror jag fått med allt, minnet kan svikta lite men jag har funderat en stund nu.
Halvskinn är tillval
Volvo car UX

Fullscreen map En klimatzon vid synk Spara valt k&[…]

På min gamla böt jag båda innerly[…]

bakluckan går inte öppna v70 -13

Hej, Jag har sedan i höstas/vintras haft pro[…]

Kopplingen tar högt upp.

Har en citroen c5 2004 kopplingen där tar h&o[…]