Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av oestnes
Hejsan har en 740 -85 gle med b230f motorn, de är så att jag och en kompis fick för ossa tt vi skulle fixa tankmätaren så vi tog bort tankarmaturen och drog fram lite kablar och så, sen någon timme senare satte vi tillbaks tankarmaturen och satte på alla slangar och så, sen försökte vi starta och ingeting hände, verkade inte få någon soppa, det är så att den pumpen som sitter i tanken har inte varit inkopplad på ett bra tag och bilen har startat och gått hur bra som helst ändå men efter att vi tog bort armaturen så hr den krånglat. I alla fall så tänkte jag att jag skulle koppla in pumpen i tanken och se om det funkade då,,, så jag drog fram en strömbrytare till den. då gick den igång, så jag hoppade in och körde till en kompis, tills jag stängde av bilen, då gick den inte igång sen. och innan när den väl gick så gick den ojämt och blöddrade. snälla hjälp mig!!! :(

Tack på förhand Mvh Oestnes
Volvo car UX

Fick min uppdatering igår. Vad jag inte […]

Så jag kollade kablaget och hittade ett kabe[…]

Enklast ksk att köpa en ny ljuddämp[…]

du kommer kunna köra dina bilar så l&au[…]