Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av 19alex91
Handbromsen tar knappt. man får dra i som fan för den ska ta någe. men de e inte mycket den tar endå. va ska en göra.

har en volvo 745 -88
av 19alex91
Hur skapar jag en ny tråd i en kategori?
För att skapa en ny tråd i en kategori, klicka på den relevanta knappen på antingen kategori- eller trådsidan. Möjligen så måste du registrera dig innan du kan skriva ett meddelande. En lista över vilka rättigheter som du har finns längst ner på kategori- och trådsidorna. Exempel: Du kan skapa nya trådar i denna kategori, Du kan bifoga filer i denna kategori, osv.
Användarvisningsbild
av emwtur
19alex91 skrev:Hur skapar jag en ny tråd i en kategori?
Välkommen !
var det en fråga ?

logga in , gå till en kategori - ex vis "Volvo 700, 900, V90 & S90" , tryck på "ny tråd" knappen till vänster i överkant !

/emwtur
av runte
dalldall skrev:prova justera alt byt backar! justera gör du innanför askkoppen bak!
Kolla även vajrarna att dom löper lätt samt att dom inte börjat splitsa upp sig
av 19alex91
dalldall skrev:prova justera alt byt backar! justera gör du innanför askkoppen bak!
Det sitter ju som en stor bult längst in och en plast mutter ytterst på jängstongen. den stora bulten sitter inte i jängstongen ens :???: känns lite konstigt att den inte gör de. för det bör den väll göra eller??
av 19alex91
runte skrev:
Kolla även vajrarna att dom löper lätt samt att dom inte börjat splitsa upp sig
Ska man även smörja lite i böjarna eller hur man ska förklara. dra på lite fett eller någe? :p
av runte
Fett lär vara svårt att få in i kabeln, tunnflytande olja i sprayform är nog det lämpligaste
Användarvisningsbild
av emwtur
19alex91 skrev:Handbromsen tar knappt. man får dra i som fan för den ska ta någe. men de e inte mycket den tar endå. va ska en göra.

har en volvo 745 -88
om vi börjar från början,

var stannar spaken när du drar den ? - högt upp som f..n ?
har den blivit sämre, allt eftersom eller plötsligt bara försvunnit ?
/emwtur
av 19alex91
emwtur skrev:
19alex91 skrev:Handbromsen tar knappt. man får dra i som fan för den ska ta någe. men de e inte mycket den tar endå. va ska en göra.

har en volvo 745 -88
om vi börjar från början,

var stannar spaken när du drar den ? - högt upp som f..n ?
har den blivit sämre, allt eftersom eller plötsligt bara försvunnit ?
/emwtur
Ja och min tjej har precis köpt den för nån månad sen och den var så redan då.
Så högt upp de bara går typ. Men det är knappt att den tar då heller :???:

Vårstädning idag :-)

emblemwraps -crome delete

Jag har den på min bil, ser bra ut. IMG_0[…]

Ja det är i andra läget som säkring[…]