Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rikf
Oavsett i vilket läge jag ställer värmereglagen och oavsett om jag har fläkten på eller inte så blåser det kalluft vid fötterna på förarplatsen. Har haft bilen på verkstad och det var efter det som detta började. Finns det något spjäll som kan vara öppet, eller vad kan det bero på?
Användarvisningsbild
av sidhabo
He he. Jag funderade ett bra tag på ifall spaken skall dras framåt eller bakåt för att stänga den. Är ju lite bökigt att testa själv när man kör. Men det framgår ifall man knäböjer och studerar det med en ficklampa, när den står still :-)-)
Användarvisningsbild
av sidhabo
sicnarf skrev:Trodde man kollade såna elementera saker innan man startar tråden och söker hjälp.
My God sicnarf. Kom med något hjälpsamt eller avstå från tykna kommentarer :evil: Antingen har man nåt som bidrager till frågeställningen eller så är det ett helt meningslöst inlägg. Iofs är ju detta inlägg också inproduktivt ha ha ha :oops: Men det är ditt fel :-DD
Användarvisningsbild
av cybermunk
Kanske jag kan bli av med mitt kalldrag på bilen samma problem troligen samma symtom iof har jag en 88
Nya skärmarna

Förlåt!!!! Jag var så inne i t&au[…]

Då du bytte på en Volvo-verkstad s&ari[…]

Hur håller ni era skivor rena på lad[…]

Elpriset

243 av 1731 är ju ganska stor del änd&a[…]