- tis 11 dec 2007, 17:46
Backade in i en lyktstolpe i lite för hög hastighet, eftersom jag inte har kunskaper eller känner ngn som ränner på bilskrotar så blir det för dyrt att fixa. Eller dyrt och dyrt, på rejmes i norrköping trodde de iaf minst 5000 och jag köpte bilen för 11500 i somras så. Lika bra att lägga pengarna på en nyare bil, som ändå var planerat. Ngn som har kunskapen kan säkert fixa den för mkt mindre, det sa de till och med på verkstaden.. osjälviskt.
Info:
Blå 745:a
ca 27000 mil
årsmodell 88:a
Den går fortfarande superbra, nybesiktigad och godkänd, knappt någon rost och finns kvitton på över 90 000 kr, nyligen genomfört lite småfix så den var felfri tills idag (förutom temperaturmätaren).
Ngn som har en uppfattning om vad jag skulle kunna få för den? Inte vad ni själva skulle betala utan vad ni tror att man kan få för den på blocket?
Ska fixa bild snart.
Info:
Blå 745:a
ca 27000 mil
årsmodell 88:a
Den går fortfarande superbra, nybesiktigad och godkänd, knappt någon rost och finns kvitton på över 90 000 kr, nyligen genomfört lite småfix så den var felfri tills idag (förutom temperaturmätaren).
Ngn som har en uppfattning om vad jag skulle kunna få för den? Inte vad ni själva skulle betala utan vad ni tror att man kan få för den på blocket?
Ska fixa bild snart.
- By 20FJan