Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av bmw520
hei!
nå har jeg sjekket snart d meste på min 745tic 87mod, den er veldig vanskelig å starte, når den så starter så er d kun med gass, når jeg ruser den opp med full gass så går turtallet sagte opp til ca 2500 omd, så plutselig fyker den opp til ca 3500 omd, da kutter den som om tenninga blir slått av og stopper, prøver jeg igjen så er d samma visa igjen, tar jeg ut å ser på pluggene, så er d nesten så d drypper bensin av dem, d som jeg har sjekka til nå er: LMM,REGISTERET,ROTOR ,FORDELER,HJERNE,SLANGER,FALSKLUFT, DYSENE,SVINGHJULFØLER,COIL,BENSINTRYKKET, FØRKOBLINGSMOTSTANDENE.
begynner å bli dritt lei dette nå, er d noen som har vært borti dette tro? håper på litt hjelp her nå, ikke int i å ha denne inn på et verksted, da forige eier hadde den på verksted og fant ikke feilen,og at jeg skrur mye selv, men tenkte kanskje noen har tips,og eventuelt hatt dette problemet selv.
Takker for alle svar :)
nå har jeg funnet ut at syl 2 och 3 ikke tenner, sjekket tennspole,styrenhet. :???: ny rotor,fordelare,tennstift och kablar. hva er fel :???: fatter ikke dette :???:
Senast redigerad av 4 bmw520, redigerad totalt 0 gång.
av bmw520
ingen som har tips på dette? :(
av lasse_99
Bränsletrycksgivaren??
av bmw520
lasse_99 skrev:Bränsletrycksgivaren??
ok :) hvor sitter den da tro? :wink: viste ikke at d satt en sånn på denne type bil, men man vet ikke alt :wink: hehehe
av bmw520
ingen som vet? :(
av bmw520
ingen i volvo land som har vært borti dette problemet da? :(
Användarvisningsbild
av igelkottar
Kolla Temperaturgivare friskluft, Temperaturgivare friskluft, Förkopplingsmotstånd till spridarna

Annars kan detta kanske hjälpa dig lite.
http://smithimage.com/users/fassan/
av bmw520
igelkottar skrev:Kolla Temperaturgivare friskluft, Temperaturgivare friskluft, Förkopplingsmotstånd till spridarna

Annars kan detta kanske hjälpa dig lite.
http://smithimage.com/users/fassan/
meget bra link, men d var ikke noe felsøking får Motronic systemet :( men hvor sitter denne Temperaturgivaren på mitt motronic system? Førkoblingsmotståndarna har jeg fundert på ja :wink: skal titte på dem.
av bmw520
flere forslag av hva det kan være? :wink:
Användarvisningsbild
av igelkottar
Har du kollat startventilen? kan ju vara så att den sprutar in hela tiden.
Spjällkontakten? jordningen till huvudenheten? kolla även alla kontakter
så att de inte är ärgade.

Enligt meken så hade han nollat den och rade[…]

Bensinpriser v2

Sedan kriget bröt ut har oljepriserna ö[…]

Kanske läge att testa att byta själva &q[…]

Batterifråga?

Kan konstatera att jo köp nytt batteri p&arin[…]