Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av TioTusenKRBil
Kg säljer ett kit, förmodligen från proparts swe, för under tusenlappen. Antar att det motsvarar original fast eventuellt i lite sämre kvalite då det är kopior (?) (håller säkerligen flera år ändå). Känns som att det är normalpris om du vill köpa inom riket och få snabb leverans. Har köpt flertalet gånger både från kg och autodoc, och ska man köpa från autodoc måste man veta exakt vad man ska ha, samt bråka med deras kundcenter i "tyskland" för att deras ökända lager som alltid har strömavbrott i typ kaliningrad ska skicka grejorna inom en månad, med leverans utöver det.
Användarvisningsbild
av MartinS
Proparts Swe är ju avsevärt sämrae än original, det har jag sett många exempel på.

Vet du vad du skall ha är ju kända märken från autodoc, trodo eller liknande att föredra. Om du inte hittar originaldelar på gcp.se, men då kostar det också. Jag har aldrig haft problem med leveranser från autodoc eller trodo, om man handlar det som finns i lager. Autodoc tar i princip alltid 4 arbetsdagar för mig och trodo anger ju när det skickas från stockholm, då kommer det alltid dagen efter till mig.

Vilka bussningar är det och till vilken bil?
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]