- ons 23 nov 2022, 21:41
Har fått Litet konstigt fel nu med 740in Min Igen. Det är så att den går i ca 2.5Min sen slår han av helt utan förvarning motorlampan slår på innan han stänger av sig själv sen så går den ej att starta efter åt för då verkar han bryta strömmen till soppa pumpen och så då tänkte jag då byter Bränslepumps relä utan lycka men testade sätta igång Relät manuellt och då gick pumpen men bilen startade ej.
sen om jag väntade ca 3 tim + att jag hade - polen av från batteriet. då gick bilen igång själv igen bara för att dö 3 min senare.
sen stendöd igen.. Kan det vara så att de e Någon av Styrboxarna som håller på att ge upp? Eftersom han går en stund men lägger av helt efter ett tag. + Slipade även på en jordplint på passagerar sidan som ej såg så fräsch ut men utan lycka..
/Martin
sen om jag väntade ca 3 tim + att jag hade - polen av från batteriet. då gick bilen igång själv igen bara för att dö 3 min senare.
sen stendöd igen.. Kan det vara så att de e Någon av Styrboxarna som håller på att ge upp? Eftersom han går en stund men lägger av helt efter ett tag. + Slipade även på en jordplint på passagerar sidan som ej såg så fräsch ut men utan lycka..
/Martin
Volvo 740 GL -89 B230F