Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av L3LL3
Hej!

Min gamla fina 960 har gått och blivit senior (30 år). Jag har länge funderat på att gå med i en Volvoklubb, men jag vet inte riktigt vilken klubb man i så fall ska satsa på (eller om det öht. finns någon mening med att faktiskt vara medlem). Jag tror inte att jag kommer åka på några träffar och så, men vad säger panelen? Finns det några fördelar med ett medlemskap?

Med vänlig hälsning,

/LS
Användarvisningsbild
av L3LL3
OK!

Är den klubben att föredra (före någon mera allmän/icke modellspecifik klubb)? Tänker att en "större" klubb kanske är något stabilare, men vad vet jag. ;-)
Har någon av klubbarna utrymmer för köp/sälj förresten?

/LS
Användarvisningsbild
av White
L3LL3 skrev:OK!

Är den klubben att föredra (före någon mera allmän/icke modellspecifik klubb)? Tänker att en "större" klubb kanske är något stabilare, men vad vet jag. ;-)
Har någon av klubbarna utrymmer för köp/sälj förresten?

/LS
Har själv varit medlem där sedan 2009 och det är en väldigt solid klubb med bra forum för både projekt
och köp/säljavdelning. Seriös märkesklubb utan påhopp och annat trams på forum.

Du kan ju börja med att registrera dig som forumsanvändare (gratis) och se hur du gillar klubb och forum.

HEJ! Tror det kan vara laddluftslangarna mellan tu[…]

Är det sedan eller kombi du har? Jag och ett […]

Lambdalampan lyser

Hej! Ta du och kasta den där eftermarknads l[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Hej, VOC framfjädrar är ca 38N/mm dvs en[…]