Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av AlexJohansson
Hej! Har märkt att min varningsblinkers knapp på min Volvo 740 (88) inte fungerar och ska besiktiga inom den närmsta månaden. Kollar dom detta nu för tiden eller gör dom som förr att dom bara skiter i att kolla den?

Tack på förhand.
Användarvisningsbild
av Micce1980
AlexJohansson skrev: mån 22 feb 2021, 19:09 Hej! Har märkt att min varningsblinkers knapp på min Volvo 740 (88) inte fungerar och ska besiktiga inom den närmsta månaden. Kollar dom detta nu för tiden eller gör dom som förr att dom bara skiter i att kolla den?

Tack på förhand.
Trist svar men är det inte viktigare för dig att den fungerar än att de eventuellt anmärker? :)
av AlexJohansson
Micce1980 skrev: mån 22 feb 2021, 19:16
AlexJohansson skrev: mån 22 feb 2021, 19:09 Hej! Har märkt att min varningsblinkers knapp på min Volvo 740 (88) inte fungerar och ska besiktiga inom den närmsta månaden. Kollar dom detta nu för tiden eller gör dom som förr att dom bara skiter i att kolla den?

Tack på förhand.
Trist svar men är det inte viktigare för dig att den fungerar än att de eventuellt anmärker? :)
Klart att det är viktigt att den fungerar men jag undrar mer om jag "måste" återgärda det eller ifall jag kan ta det lugnt och fixa det i efterhand när jag har tiden och orken att göra det. Vet du om dom kollar på det skulle svaret uppskattas.

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem

V60 cc awd 2,4 -16. När jag startar bilen s&a[…]

Service Peugeot 107 2007

Har börjat skruva isär Peugeoten lossat […]