Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Filledutten
Är det någon som har en aning om vad säkring 9 Går till i en Volvo 945 -92? Hittar nämligen inget online :)
Tack för svar Mvh
av Filledutten
Nja Allt Det som jag har i bilen där funkar nämligen så tror inte det riktigt var rätt, Tack för svar dock tänkte med på ifall någon hade en 945 -92 som kunde kolla bakom askkoppen vad där stod :)
Användarvisningsbild
av lennarte
Det står ungefär samma bakom min askkopp (745 -88B). Warning ligth är väl bältespåminnare, Shift-lock är ju bara automat. Sen är det blinkers och det funkar??? Och så är det manöver ström till elvärme i sätena och det brukar ju inte funka efter så många år och elhissar är ju inte original på alla. På min står det AC och elektrisk kylfläkt (till kondensorn) också (940 har inte samma där), så det är väl då blinkersen och bältespåminnaren på den säkringen som ska funka då
av NilsO
Det är olika på olika årsmodeller. Men på årsmodell 92 går säkring 9 till blinkers, bältespåminnare, ibland klimatanläggning, ett relä till sätesvärme och fönsterhissar om man har det.
Användarvisningsbild
av White
NilsO skrev: tor 25 okt 2018, 21:20 Det är olika på olika årsmodeller. Men på årsmodell 92 går säkring 9 till blinkers, bältespåminnare, ibland klimatanläggning, ett relä till sätesvärme och fönsterhissar om man har det.
Aha! För på min -96 går den som sagt till fönsterhissar enbart.
V60 sliter däck bak

https://vparts.se/se/powerflex-polyuretan-bararmsb[…]

Det är inte nedtill, under fönstren/rygg[…]

Cigg-uttag maxström?

Hur fungerar det generellt när en laddare kla[…]

Stämmer.