Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av pelchen2
Tjena..hur ska man fästa upp kjolarna längst sparklådorna..har använt dubbelhäftad tejp, men den släppte redan efter två turer i snö slasket..man kanske ska lima lr???? aja nån borde ju veta...

mvh björn
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
det finns monterings sats på volvo gjorde ialla fall innan
dom ska limas i allafall 8) 8)
av Addekarlsson
Monteringssats på Volvo, som innehåller lim,, activator för limmet, clips och skruvar. En sats för hela kjolpaketet kostar ca 300 kr, och allt sitter kvar sen. :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
Addekarlsson skrev:Monteringssats på Volvo, som innehåller lim,, activator för limmet, clips och skruvar. En sats för hela kjolpaketet kostar ca 300 kr, och allt sitter kvar sen. :D

Mvh/ Adde
precis vad jag menade sitter som berg sen gäller bara att göra riktigt rent där du ska limma

sälger dom dena satsen fortfarande även att dom har slutat göra add on till 740 :???: :???:
Användarvisningsbild
av kottetrance
är det bara jag eller har nätet gjort att grammatikens regler upphört?.
av Addekarlsson
v70r awd 04 skrev:precis vad jag menade sitter som berg sen gäller bara att göra riktigt rent där du ska limma

sälger dom dena satsen fortfarande även att dom har slutat göra add on till 740 :???: :???:
Ja, dom säljer fortfarande denna limsats. För limsatsen används till så mycket mer än bara kjolpaket. Man använder samma limsats när amn byter rutor bland annat.

Lägger in en liten reservation för priset oxå. Kan komma ihåg fel när jag säger 300. Kan ha varit 375.... Men det är ju inte stor skillnad. :wink:

Mvh/ Adde
kottetrance skrev:är det bara jag eller har nätet gjort att grammatikens regler upphört?.
Kanske inte alla som är lika bra som du på att stava? Sen kanske man inte ska kasta sten när man sitter i glashus? :wink:
Man börjar en mening med stor bokstav, och avslutar sällan en mening med både frågetecken och punkt. :wink:
Namn inleds alltid med stor bokstav....
Ja, du förstår vad jag menar hoppas jag. Onödiga inlägg som detta, kan vi låta vara, eller ta dom i klotterplanket...

Mvh/ Adde
av pelchen2
tack!!

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]

Ni som kör husvagn med eran XC 40, vilka husv[…]