Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Greyracer
-Nu blir jag rent upprörd :evil:
-Ytterglaset över blinkersen lossnade och försvann....lösa glas finns inte att få tag på tydligen,bara till backljuset :!: :?: ...har ingen lust att köpa en helt ny insats bara för att ett glas lossnat när insatsen i övrigt är hel.
-"Pirat" kostar den drygt 800:-,orginal runt lusentappen...bara för att ytterglaset råkar vara vitt....

-Har hört att dt finns lösa glas att beställa,men vartifrån :?: :?: ..ngn.som vet :?:
av percy
Jag förstår dig. Originalpriserna är upprörande särskilt när jag vet att inköpspriserna för en detaljist ligger kring 275 +moms för en baklyktsinsats (sk pirat).

Har prexis vatt i tagen med att byta baklyktor själv och kan tyvärr inte hjälpa dig med din specifika fråga men Norrbottens bildemontering tog ca 520kr/lykta + frakt (inkl moms, nydel). Om inte din lokala skrothandel har en beggad del så kanske dom har liknande priser på nydelar?

Happy hunting.

// percy
av mkall
Köpte 2 glas med vita blinkers på biltema för ca ett år sen, de är lika fina än. Kostar 595/ st. Finns oxå m orange blinkers.

Utifrån hur slitaget ser ut på givaren[…]

Elpriset

Och bättre kanske det blir, om spanien kö[…]

App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Takk. Abm er i orden. Nedlasting av apper som ikke[…]

XC70 -14 Stolvärme reglering?

För att byta värmeslinga får man &[…]