- mån 16 nov 2015, 09:37
Nu står bilen på gården, hemresan gick över förväntan och nu har jag synat bilen ytterligare.
Den är riktigt fin, en fingervisning på skicket är aluminiumlisten på golvet till bagageutrymmet, inte en skråma eller buckla på den!
Listen brukar vara ordentligt stukad på bilar som har använt, inte minst som ”laståsnor”.
När jag kikade in i verktygsfacket till höger i bagageutrymmet satt alla originalverktyg på sina platser och såg orörda ut!
Det blir nog en tråd lite längre fram.
Ha en fin måndag
/Lasse
Officefb skrev:Hej igen!Lassekar skrev:Nice! Ser riktigt fin ut juOfficefb skrev: Grattis!God kväll och Tack!-) Kan bara föreställa mig känslan när du hittade den :shock: Ska du göra en tråd om den så man får se skönheten?
Jag ska hämta bilen på söndag, kanske det blir en tråd om "skönheten" så småningom.![]()
Pillar in en mobilbild på bilen. Det är löv på huven, inget annat.
Trevlig helg
/Lasse
-)
Nu står bilen på gården, hemresan gick över förväntan och nu har jag synat bilen ytterligare.
Den är riktigt fin, en fingervisning på skicket är aluminiumlisten på golvet till bagageutrymmet, inte en skråma eller buckla på den!
Listen brukar vara ordentligt stukad på bilar som har använt, inte minst som ”laståsnor”.
När jag kikade in i verktygsfacket till höger i bagageutrymmet satt alla originalverktyg på sina platser och såg orörda ut!
Det blir nog en tråd lite längre fram.

Ha en fin måndag
/Lasse