Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Rådlös
Ja, nu blir det ju det i praktiken. Med handskar på händerna, blodtrycket på en onyttig nivå och en oergonomisk arbetssällning, så tar det ett par sekunder innan man släpper avtryckaren när maskinen börjar smattra. Sedan stannar inte maskinen direkt på ögonblicket heller, när man släpper avtryckaren. Den går något eller några extra varv. Sådana borrmaskiner och små mutterdragare som klarar att stanna direkt, har jag fått lära mig, är exklusiva och påkostade japanska maskiner. Vanligvis batteridrivna. Jämför t.ex. med en vinkelsip eller stor borrhammare där man har släppt avtryckaren. Den snurrar rätt många varv.
Min mutterdragare har en rätt så tung växel och slagfunktion som fortsätter av egen kraft. Maskinen väger 3,3 kg! Kan ses i Clas Ohlson, katalognr: 30-9161, men den säljs på många andra ställen. Jag köpte min på Micro Bildelar.

Lås bilen med nyckeln då åsidos&[…]

Törs jag gissa att den hamnar i ett prisl&aum[…]

Backljus

https://www.youtube.com/watch?v=I21hGe0BLoM samt […]

Felkod ecm-2520

ja, om det är skit i tanken. Filtret ä[…]