Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

sol rullgardiner bak dörrar och bakruta. rökfärgadeglas. skottsäkrarutor. kaffebryggare. fjärrljus. dimmljus. backvarnare. intercooler.fälglås. snökedjor. sänkningsats. sport klädsel. ac. innsynskydd. stänkskydd. bakluckeskydd inne. taklastbågar-(rails)-takbox. olika radio. osv
F_Klaesson skrev:
sidhabo skrev:Rätt big dok om Volvo tillbehör
http://www.sidhabo.org/div/volvo_tillbehor.pdf
som jag snubblade över på nätet ...
Verkar vara en bra lista men för mig så stannar den på sid 137 den laddar inte ner mer har du samma problem?
Är nog nåt med din data då. Jag kan ladda den när jag klickar länken på forumet. Även förbi sid 137. Kanske nåt temporärt dålig anslutning. Har du provat fler gånger .... hm tog lång tid för mig också att ladda den just nu. Om du har klent bredband får man nog vänta ett tag.
Tog 5 min. ungefär innan jag kom fram till sista sidan, 678. Är nog FBI eller FRA som loggar vad vi håller på med. Eller nåt annat med data .... ha ha ha.
sidhabo skrev:
F_Klaesson skrev:
sidhabo skrev:Rätt big dok om Volvo tillbehör
http://www.sidhabo.org/div/volvo_tillbehor.pdf
som jag snubblade över på nätet ...
Verkar vara en bra lista men för mig så stannar den på sid 137 den laddar inte ner mer har du samma problem?
Är nog nåt med din data då. Jag kan ladda den när jag klickar länken på forumet. Även förbi sid 137. Kanske nåt temporärt dålig anslutning. Har du provat fler gånger .... hm tog lång tid för mig också att ladda den just nu. Om du har klent bredband får man nog vänta ett tag.
Tog 5 min. ungefär innan jag kom fram till sista sidan, 678. Är nog FBI eller FRA som loggar vad vi håller på med. Eller nåt annat med data .... ha ha ha.
Det funkade nu men tack för hjälpen ändå :mrgreen:
Kände mig tvungen att registrera mig bara för att bumpa upp den här gamla tråden och höra, nån som vet säkert om elstyrd förarstol fanns till 740 (årsmodell 1987)? Sett det på en enda 740 och då var det en inredning från en 760... Undrar också om nån vet var man kan få tag i en gammal försäljningsbroschyr till 740... no luck på blocket och tradera.
Xenonljus xc60

@Manpower74 , Vad är det ens för lampa […]

Styrsnäcka Amazon

Vad är det för fel på den??? S&aum[…]

Besiktningsperiod

Jag besiktade bilen för första gån[…]

Batterifråga?

Du anar inte hur komplex matris det blev när […]