Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Hej Grammse!

Eftersom du svårt för att godta mitt tipps ”och de övriga förklaringarna”, att även Polisen tittat samma problem som bilprovningen gör, tycker jag att du tar reda på hur det är. Har jag fel så har jag lärt mig något nytt. Alltig förändras i vårt samhälle.
En sak har jag lärt mig av dig Grammse.
Det är lättare att INTE lämna något tips än att lämna ett tips som kan misstolkas.

Lennart 960
Användarvisningsbild
av Nexus
lennart lundberg skrev:Hej Grammse!

Eftersom du svårt för att godta mitt tipps ”och de övriga förklaringarna”, att även Polisen tittat samma problem som bilprovningen gör, tycker jag att du tar reda på hur det är. Har jag fel så har jag lärt mig något nytt. Alltig förändras i vårt samhälle.
En sak har jag lärt mig av dig Grammse.
Det är lättare att INTE lämna något tips än att lämna ett tips som kan misstolkas.

Lennart 960
Jag heter ju inte GRAMMSE för inte :wink: Ditt tips att inte ha kroken på är jätte bra . Hade alla förmågan att ta bort den varje gång och smörja krokens låsanordning regelbundet skulle det aldrig vara några problem vid bilprov,polis kontroller mm mm. Sen vet du vad jag menade vi bara misstolkade varandra lite vilket alla gör här inne för eller senare :roll:
Sluta ej tipsa!!! Jag gör det även om jag har fel och då har jag ju lärt mig att "så var det kanske inte som jag har trott" :roll:
Mvh/ Magnus

Vad jag och #27 menade är att om man har en fullt fungerande löstagbar krok så borde de inte ha något att anmärka på om den råkar sitta kvar vid en ev poliskontroll. :D Men är regeln så att den måste bort om den ej används så har jag ju fel :oops:
Då trådskaparen fått sin fråga besvarad och för att förhindra mer pajkastning i denna tråd så åker låset på! Är ni av annan åsikt är ni välkomna att skicka ett PM till mej!

//David
Bensinpriser v2

oljepriset är och förblir alltid volatil[…]

Går det att lägga till nya nycklar med […]

Stefans 968

En PCCM beställd. Bild.jpeg

Batterifråga?

Det batteriet du köper annorstädes f&oum[…]