- mån 04 jun 2012, 16:31
Satt och letade runt lite efter en slit och släng-bil att ha och dra vagn med samt nyttja på småvägarna. Kom på att jag hade Volvos broschyr över 7/900 i form av en pdf liggandes och enligt den ska både 745 SE samt 945 SE av 1992 års modell ha diffspärr som standard via SE-paketet. Är det någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Är samtidigt lite luddigt om 91:ans 945 GL hade ABS som standard eller inte, farsan hade en sån en gång i tiden och den var det ABS på iaf men om det köptes till eller ingick vet jag inte. SE-paketet säger ABS för -92 iaf vilket tyder på att det inte var standard på GL så det bör då ha varit något som far beställde extra när han köpte bilen.
Tack på förhand. :)
Är samtidigt lite luddigt om 91:ans 945 GL hade ABS som standard eller inte, farsan hade en sån en gång i tiden och den var det ABS på iaf men om det köptes till eller ingick vet jag inte. SE-paketet säger ABS för -92 iaf vilket tyder på att det inte var standard på GL så det bör då ha varit något som far beställde extra när han köpte bilen.
Tack på förhand. :)
- By 73k