Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kosmos
På min 745 GL -91 så har vänster halvljus blivit väldigt svagt. Det lyser på både hel och halvljus, men svagt. Samtidigt har vindrutetorkarna börjat gå ovabrutet. Kan inte stänga av dem. Först när jag drar ur kontakten till vindrutetorkarreglaget så stannar de.
Vad kan det vara?
Har satt på batteriladdare för att vara säker på att ha mycket ström. Höger halvljus funkar fint samma med helljus.
Senast redigerad av 1 Ticken, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Kortade ner och kompletterade rubriken.
päpplet skrev:Jordkabeln bakom vänster strålkastare ger de felet att torkarna går igång med lyset på. Antingen så har kabelskon trillar ut jordpunkten eller så är det oxid.
Kan du beskriva exakt var jordkabeln sitter? :)

Vet någon varför strålkastaren lyser så dåligt eller är det samma fel?
Sitter en massa kablar med flatstift i karossen innanför luftburken och en av dom hör till lyset. Vilken av dom vet jag däremot inte men det är väl bara att rota runt där tills torkarna stannar

Svenska vägar kräver 60 profil, det &aum[…]

Volvo car UX

Fullscreen map En klimatzon vid synk Spara val[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Helkonvertera ser intressant ut, när det skil[…]

P2 Backspegel kärvar.

Har en P2. Vänster yttre backspegel kärv[…]