- tor 23 jul 2009, 20:50
Då verkar det som att du utslitna backar och/eller uppsplitsade vajrar om jag fattat dig rätt = spaken i maxläge samt max utgängad justering
Moderator: Moderatorer
runte skrev:Då verkar det som att du utslitna backar och/eller uppsplitsade vajrar om jag fattat dig rätt = spaken i maxläge samt max utgängad justeringeller att liminingen släppt på beläggen...
emwtur skrev:jaa haha ska försöka med de :Drunte skrev:Då verkar det som att du utslitna backar och/eller uppsplitsade vajrar om jag fattat dig rätt = spaken i maxläge samt max utgängad justeringeller att liminingen släppt på beläggen...
i vilket fall som helst, skaffa nya belägg - en monteringssats och kavla upp ärmarna
/emwtur
19alex91 skrev:så nu är beläggen fixade de hände inte så mkt så jag bytte vajern med. Nu går det :D men jag har spänt den. men tycker den tar lite långt upp ialafall.emwtur skrev:jaa haha ska försöka med de :Drunte skrev:Då verkar det som att du utslitna backar och/eller uppsplitsade vajrar om jag fattat dig rätt = spaken i maxläge samt max utgängad justeringeller att liminingen släppt på beläggen...
i vilket fall som helst, skaffa nya belägg - en monteringssats och kavla upp ärmarna
/emwtur
Jocke S. skrev:Var köptes beläggen och wiren?beläggena på biltema o wiren fick jag utav en jobba kompis som skulle kränga sin. han hade en oöpnad som låg. så vet ej