Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Vore väldigt tacksam om någon kunde ta en printscreen i Volvo Vadis på vevhusventilationen. Söker art.nr för de tre slangar + flamfälla som utgör vevhusventilationen.
Senast redigerad av 2 Bettan, redigerad totalt 0 gång.
av DDD
Vadis bilder eller Vadis-programet andvänds inte på forumet. Enligt forumsreglerna så är det inte tillåtet att lägga ut något från Vadis här på forumet.

Håll till godo med en inscannad spängskiss som jag har massor av. Artnr kan fås av volvo.

Bild
Användarvisningsbild
av Jocke S.
DDD skrev:Vadis bilder eller Vadis-programet andvänds inte på forumet. Enligt forumsreglerna så är det inte tillåtet att lägga ut något från Vadis här på forumet.

Håll till godo med en inscannad spängskiss som jag har massor av. Artnr kan fås av volvo.

Bild
Den där bilden känner jag igen från VADIS, den illustrerar bl.a. oljepump... men inte vevhusventilationen... :wink:
av I.H.P
Bettan skrev:Vore väldigt tacksam om någon kunde ta en printscreen i Volvo Vadis på vevhusventilationen. Söker art.nr för de tre slangar + flamfälla som utgör vevhusventilationen.
Du har fått ett PM.
//Björn
Volvo car UX

Det finns inställningar i min XC60 med Google[…]

Backljus

Jag gillar det mesta med min XC60 och stör mi[…]

Ah såpass. Ja det är ju en trevlig bil.[…]

Vad händer om man bara kopplar ur sladden til[…]