Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av malm_84
Hej!
Är det nån som har en monteringsanvisning eller tips på hur man sätter in ett extrasäte till volvo 745 -87.
Jag har gått bet på den och kommer inte vidare! :evil:
Vore väldans tacksam för svar!

//Andreas
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
Är det bältena så är fäst punkterna rullen ska sitta under plast gallret som sitter bakom baksätet o uppepå plasten liksom, bältet ska träs igenom hålet där gallret satt
nästa fäst punkt är i taket rakt ovan för där last gallret brukar sitta om du inte har ett galler så är där en täck bricka
sista fästpunkten för bältet är ca en dm upp från golvet räknat ovan påhjulhuset bakom mattan
man måste göra hål i mattan

är det ryggdynan så sitter de två metall pinnar i nedan kant som passar i två metall bleck i
framkant på bagage utrymmet under luckan metall pinnarna går att trycka ihop så de går i hålen på stagen på ryggstödet sitter trekantiga plåt konsoler på dessa konsoler finns det tre
hål ett vågrätt o två lodräta de passar de för borrade hål som finns i kanten där luckan vilar
sätes dynan sitter utan på de tre kantiga konsolerna fästa med två muttrar

Hej, Jag står för ett dilemma med m[…]

Hur gick det till? Om det small, låter det s[…]

Tjena, jag har fått problem med att nå[…]

Uppdatering av infotainment 2025

Ja, separationen är förvånansv&aum[…]