Jag testar nog röd sprit och inte rörd sprit

Detta projekt kommer sakta ned nu då jag tänker att jag inte sätter dit nya huvudcylindern innan jag fått nya behållaren och förlängarna. Kommer dröja en vecka ca.
Ja rätt många är dåliga på att byta vätska i tid, även jag men saaben och nu volvon har renoverade bromsar så där ska jag försöka hålla efter bättre så de inte får mer vatten än nödvändigt i systemet.
MEN efter detta ska jag ganska omgående byta koppling då den börjat slira i uppförsbackar och tar väldigt långt upp. Den enda jag bytt koppling på med hjälp är på saaben och där byter man från ovansidan, centrering behövs inte då man skjuter in drivaxeln igenom hela under montering så det centreras "automatiskt". Hittat någon guide här har jag för mig, finns det någon jag bör följa? Har 5 växlade lådan utan "overdrive" M47 heter den va? Behöver ni någon bild för att kunna avgöra vad jag har så säg bara till.
Är det någon speciell koppling eller fabrikat jag bör välja? Kan ju köpa på mig delarna redan nu.
https://www.biltema.se/bil---mc/bilrese ... 2000026218?
Fungerar den eller är det skräp. Saaben krävde en original sacks koppling för att inte slira, den är lite trimmad men denna bil är ganska original på allt men tar gärna något bättre än sämre.
Något annat jag bör byta/ändra när jag ändå är där och bökar?
Bör jag även göra en ny tråd om detta kanske?
Volvo 740 GLE -89 = Fin bilen
Peugeot 107 -05 = Bara går går och går sedan lite till
Saab 900og Turbo T16 -91 = Rostig projekt bil som nu är besiktigad och rullar
TY kanal:
https://www.youtube.com/channel/UC6kOID ... QW46S4Jwjw