Har för mig man får lossa panelerna på stolparna, så tror jag det ska sitta skruvar där bakom.
Men jag kan ha väldigt fel nu....
Mvh/ Adde
Moderator: Moderatorer
Addekarlsson skrev:Har för mig man får lossa panelerna på stolparna, så tror jag det ska sitta skruvar där bakom.Har lossat på dem, och det sitter ingen skruv där tror jag..
Men jag kan ha väldigt fel nu....
Mvh/ Adde
Addekarlsson skrev:Limmade tror jag inte dom är, om ingen "händige Knut/Lisa" har limmat dom i efterhand.Det såg ut som taket varit nertaget förut, så Knut/Lisa-teorin tror jag nästan på ;) Men jag var in på volvo, innan jag frågade här i forumet första gången.. Men de fick inte fram någon demonteringanvisning, killen som letade tyckte att det var konstigt att det inte fanns, men han hittade ingen..
Få se nu, clips... Sitter fortfarande... Kan det vara så lurigt så dom sitter inskjutna? Så du får dra dom antingen framåt eller bakåt för att få lös dom?
Ja, nu spånar jag hejvilt, för nu är jag bortom all kunskap, när det gäller innertak på 960.. :lol:
Men smit in på närmaste volvobutik och fråga? Dom borde kunna ta fram info i Vida.
Mvh/ Adde
Om du inte har felkoder och när är ä[…]