- mån 26 sep 2016, 21:18
Anledningen att jag gör ett inlägg här är eftersom att jag såg en annan tråd där en kille hade tagit kort på insidan av sin dump och hans såg inte ut som min, han hade nå grejor i "koppen" vilket jag inte har som ni ser på bilden.
Så om det nu är dumpen det är fel på undrar jag också vad folk rekommenderar jag ska göra, köpa ny original på nåt sätt eller en återcirkulerande som är bra.
Tjena, nu är det så att jag har ett par frågor angående min 940 LTT, det är min första bil jag ägt och mitt första fordon med turbo, så "dumma" frågor kan uppstå. Problemet är att den fluttrar, och jag öppnade upp vad jag iallafall tror är dumpventilen och skulle kolla ifall jag såg något fel. Fast med tanke på att jag aldrig mekat turbobil förut så stod jag bara som ett stort frågetecken. Jag tog ett par bilder på hur det såg ut och det jag undrar är ifall någon här ser nått fel med dumpen? ( Det som jag tror är dumpen )
Anledningen att jag gör ett inlägg här är eftersom att jag såg en annan tråd där en kille hade tagit kort på insidan av sin dump och hans såg inte ut som min, han hade nå grejor i "koppen" vilket jag inte har som ni ser på bilden.
Så om det nu är dumpen det är fel på undrar jag också vad folk rekommenderar jag ska göra, köpa ny original på nåt sätt eller en återcirkulerande som är bra.