Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av 940 Turbo
tjena en snabb fråga till ni som kan :wink: högtalargallret som sitter uppe på instrumentpanelen på vänster sida hur får man bort det ?? ska nämligen sätta dit laddtrycksmätaren lite bättre :) föressten så visar den nog lite för lite om man ser den inne i bilen ser man ju bara när den börjar ladda och då står den andra på minus 0.1 bar känns lite sådär och så laddar den 0.5 e de vanligt för en fulltryckare ??
Tack på förhand MVH Rickard
Användarvisningsbild
av Jocke S.
Vet inte hur du har det...men jag har det bra! :wink:

På min fick jag pilla bort (upp) den nedre plastbiten (under gallret). Sedan sitter det två pluggar (piggar) man pillar upp (anv. kniv el. likn.)...
Därefter är det bara att lyfta galler (med högtalare)...
av 940 Turbo
Jocke S. skrev:Vet inte hur du har det...men jag har det bra! :wink:

På min fick jag pilla bort (upp) den nedre plastbiten (under gallret). Sedan sitter det två pluggar (piggar) man pillar upp (anv. kniv el. likn.)...
'

det tackar jag för det stämmde precis på denna med :D så nu sitter mätarn fint... men jag blev förvånad trodde de skulle sitta en högtalare där men de va ju tomt fast de va ström framme och stifft som den skulle ligga imot bara att trycka i om man har en sån vill säga får försöka fixa en sån så de blir lite mer ljud hehe
Användarvisningsbild
av Jocke S.
940 Turbo skrev:
Jocke S. skrev:Vet inte hur du har det...men jag har det bra! :wink:

'

det tackar jag för det stämmde precis på denna med :D så nu sitter mätarn fint... men jag blev förvånad trodde de skulle sitta en högtalare där men de va ju tomt fast de va ström framme och stifft som den skulle ligga imot bara att trycka i om man har en sån vill säga får försöka fixa en sån så de blir lite mer ljud hehe
Jag har kopplat ur mina (p.g.a. skitljud). Har bara speakers i dörrarna nu.
Stefans 968

@StefanN , Nu hittar du bara på för at[…]

Har bromsskivor från Brembo på b&ari[…]

XC60 MY27

Är det någon som vet OM / när Vo[…]

Bensinpriser v2

Nån som minns vad bensin kostade på[…]