Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av halvar89
Jag har sedaan tidigare fått tag i kalvskinn stolar som jag har. Men nu tycker jag att mitt baksäte skulle ha haft samma stil. Hittade idag en som säljer från en 745a men de har ju två delat baksäte. Går att få så det sitter där som det ska eller kommer de se skit ut jämfört med ett 744 baksäte som sitter som det ska?

mvh Halvar
av S80_140HK
Passar inte utan rätt ordentlig modifikation. Helt andra fästpunkter. Men det är klart, ta samtliga fästen från kombin och svetsa fast dom i sedanen så funkar det säkert. Antagligen får man även modifiera "brandväggen" (krysset) under hatthyllan på sedanen.... Enklare att leta rätt på ett 744 baksäte istället...
Användarvisningsbild
av halvar89
S80_140HK skrev:Passar inte utan rätt ordentlig modifikation. Helt andra fästpunkter. Men det är klart, ta samtliga fästen från kombin och svetsa fast dom i sedanen så funkar det säkert. Antagligen får man även modifiera "brandväggen" (krysset) under hatthyllan på sedanen.... Enklare att leta rätt på ett 744 baksäte istället...
Joo känner samma men får inte tag på nått halvskin för sedan i närheten, antingen i Stockholm eller neråt... man bor på så konstigt ställe :lol:

Kolla Tradera och eBay.

Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]