- tor 19 maj 2005, 00:35
#8882
För det första har min tuta lagt av (har kommit "gradvis") Några tips på hur man kan kolla om felet ligger i ratten eller nere vid signalhornet (kan man tex mäta spänningen nere vid signalhornet då man trycker på tutan)?
Iaf är ratten en sportratt á la icke orginal men det skulle vara kul o klämma in en ratt från tex en S80. Någon som vet om det går? Antar att störst chans har man med en från 940 men jag vill ha från tex 850/s90/s80/V70N (har förresten 850 och S90 resp s80/v70N samma ratt, dom ser väldigt lika ut iaf).
Tips och råd mottages tacksamt!!
Iaf är ratten en sportratt á la icke orginal men det skulle vara kul o klämma in en ratt från tex en S80. Någon som vet om det går? Antar att störst chans har man med en från 940 men jag vill ha från tex 850/s90/s80/V70N (har förresten 850 och S90 resp s80/v70N samma ratt, dom ser väldigt lika ut iaf).
Tips och råd mottages tacksamt!!