- tor 14 jan 2010, 23:11
#366734
Hittade en bild:
http://www.sucarb.co.uk/ExplodedImageCo ... ctId=33926#
Justeringen är rakt under packningen mot insuget.
Att den rycker i jämn fart brukar vara tecken på att den är mager. Prova att öka lite, alltså skruva in skruven. Nålen kan vara sliten också, och den slits mest på den tjockare delen, där den ligger på tomgång. Alltså ökar CO mest där. När man sen sänker för att klara besiktningen blir det magert på övriga registret i stället.
http://www.sucarb.co.uk/ExplodedImageCo ... ctId=33926#
Justeringen är rakt under packningen mot insuget.
Att den rycker i jämn fart brukar vara tecken på att den är mager. Prova att öka lite, alltså skruva in skruven. Nålen kan vara sliten också, och den slits mest på den tjockare delen, där den ligger på tomgång. Alltså ökar CO mest där. När man sen sänker för att klara besiktningen blir det magert på övriga registret i stället.
1. Felsökning
2. Reparation
PM:a mig inte om bilfrågor, ta det ute på forumet!
2. Reparation
PM:a mig inte om bilfrågor, ta det ute på forumet!