Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

asså jag hittar inte till platsen vi ska vara på :( kan man inte åka tillsammans från elmia? eller att jag får träffa någon utanför elmia så jag kan följa efter till platsen vi ska vara på? :) någon som vill åka gemensamt till platsen vi ska vara på?
Jag och sällskapet i min bil är nog till 100% på! :)

Ett BRA tips på mötesplats efter mässan är A6 Center. http://www.a6center.se/web/Hem.aspx
Brukar vara väldigt många som träffas där och inväntar diverse mindre lagliga aktiviteter som funkar bäst när mörkret har kommit... :twisted:
Tomas88 skrev:Vilken plats är bestämd nu då?
Blir det den där rastplatsen? http://www.vatterleden.se ?
Jag tycker att det låter som en bra idé att vara en bit utanför staden.
marcus86 skrev:asså jag hittar inte till platsen vi ska vara på :( kan man inte åka tillsammans från elmia? eller att jag får träffa någon utanför elmia så jag kan följa efter till platsen vi ska vara på? :) någon som vill åka gemensamt till platsen vi ska vara på?
Saxat från Vätterledens hemsida:

"Från Elmia kör man E:4an norrut mot Stockholm, man passerar Huskvarna och "Jätten Vist". Tre stora skyltar från Vägverket visar på "Ölmstad" och "Vätterleden", strax efter hittar man motellet på motorvägens högra sida.
Avfart nr 102 "

Bild

Men visst. Känner du dig osäker så kan nog jag och Tomas möta upp dig någonstanns på mässan.

Är detta bestämt nu då att vi ska träffas där?!
josefiin90 skrev:
TheBree skrev:Jag är också på! :D Tomas och jag kommer i alla fall från samma håll..nån mer som kommer söderifrån?
jag komemr ifrån halmstad.. sak upp där på fredagen... har snackat med tomas;)
Okej. Så är vi tre bilar som samkör söderifrån nu då? :)
TheBree skrev:
josefiin90 skrev:
TheBree skrev:Jag är också på! :D Tomas och jag kommer i alla fall från samma håll..nån mer som kommer söderifrån?
jag komemr ifrån halmstad.. sak upp där på fredagen... har snackat med tomas;)
Okej. Så är vi tre bilar som samkör söderifrån nu då? :)
ja men jag tror jag tar nissanstigen... blir närmre...
marcus86 skrev:asså jag hittar inte till platsen vi ska vara på :( kan man inte åka tillsammans från elmia? eller att jag får träffa någon utanför elmia så jag kan följa efter till platsen vi ska vara på? :) någon som vill åka gemensamt till platsen vi ska vara på?
Jag kommer ju ifrån halmstad så jag kör ju igenom där så vi kan ju ta sällskap om du vill.. jag tror jg hittar dit... för man ska bara köra på e4 sen så vet jag vart man sak svänga av.. man ser det ifrån vägen../ josefiin90
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16

Tack för er hjälp! Åkte in till en[…]

Det är ett ganska överkomligt pris kan j[…]

D4 VEA dricker olja

När bmw e90 lanserades var det också me[…]

Så, nu är den bytt. Pust. Många s[…]