Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!

Detta är mitt första inlägg i detta forum. Jag är en relativt nybliven ägare till en Volvo 850. Jag har inte haft många bilar tidigare och jag kan mycket lite om dessa maskiner (trots att jag är ingenjör). Jag har en 854-556 GLT från 1993 (automat).