Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Någon som vet om det kan vara värt att göra Motormännens test innan Bilias MaxiTrygg går ut? Har en XC70 -04 och garantin går snart ut pga körsträcklan närmar sig 2000 mil efter köpet. Någon som har erfarenhet av denna testen? Motormännen skall ju vara opartiska och seriösa så det borde väl inte bli några problem om dom hittar fel? Bilia har jag intryck av är seriösa också så förhoppningsvis slipper man bråka med dom ifall man hittar några fel som omfattas av garantin.
Hej!

Jag har nyss köpt en volvo v70 06 med Bilbolagets selectedgaranti 3 stjärnor. gäller 24 månader och jag tänker definitivt göra en bildiagnos plus e-diagnos strax innan garantin går ut, finns inte motormännen el. likn. i Östersund så det får bli SBP. Får väl lägga in en påminnelse i mobilen bara så man inte glömmer det, då det förmodligen dröjer 1,5-2 år innan jag kört 2000 mil. :wink:
Elpriset

Hmmm... låter som 3000 Kinawatt.... leverer[…]

Tändpunktsgivare, kontakten används f&ou[…]

Inom rimliga gränser så kommer den bli […]