Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kez_style
Jag undrar ifall det finns möjlighet till Aux in på HU-650? Jag vet att det inte finns någon aux in på framsidan men finns det någon möjlighet bakom stereon så jag kan dra kabel och använda den som aux in.
slipper köra på FM-modulator då :D
av Jan-A
Det finns ju aux-ingång på nyare HU-650. Går det att uppgradera på äldre HU-650, eller går det att komma åt någon ingång via cd-växlaringången?
av LOTEZ
Jan-A skrev:Det finns ju aux-ingång på nyare HU-650. Går det att uppgradera på äldre HU-650, eller går det att komma åt någon ingång via cd-växlaringången?
jag LÄÄÄÄR ju ha en av dom nyare" som du skriver, och jag har ingen aux varken bak eller fram. bilen MY07, byggd 20060901

// lotez
av Jan-A
Det kan ju vara så att jag pratar strunt, jag har fått för mig att det ska finnas aux-in på nyare HU-650. Men det kanske var på en helt annan radiomodell.

kan man få AUX-in på något annat sätt?
Användarvisningsbild
av exup
Jag har Aux-in på min hu-650,en 3,5mm hål/plugg som sitter i mittkonsolen imellan framstolarna.Hur man får igång sin mp3-spelare eller ljud ut igenom denna blir nog en gåta?Har ställt frågan innan här utan att få något bra svar.Problemet är hur jag ska ställa in enheten när man använder sej av Aux-in.
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &au[…]

Fast det är inte samma.

Läser du ut både aktiva och lagrade fel[…]

..pedalen sjunker när man trycker på […]