- sön 10 maj 2009, 14:46
Hejsan, jag har precis bestämt mig för vilken c70 jag vill ha och var och prövkorde den för ca 3 veckor sedan.
Den blev en c70-06 d5
Ett av kraven jag hade var att ljudet skulle vara dynaudio.
Men när jag provkörde den testa ja stereon och den lät bra, men jag kunde inte aktivera subben. Men orkade inte lägga nån enerigi på att försöka titta i manualen om vad jag kunde gjort för fel. Jag trodde att subben var standard i ett dynaudio paket vilket jag nu vet fallet inte är och därför tror jag inte den bilen har de två extra subbarna.
Min fråga är om den nu inte har de subbarna, går det att beställa dem och eftermontera?
Hur många högtalare är det i ett dynaudio system utan subbar?
Är vet någon som vet om det finns några farliga barnsjukdomar i c70-06?
Jag kommer köpa den av brabil och får 2 års garanti.
Men när jag provkörde den så var airbagen ur funktion och högersidans rutor åkte inte upp automatiskt när man syssla med taket.
Det fungerade dock senare, kanske kan det berott på att batteriet hade vart urkopplat i några veckor, vad vet jag.
Larmet va dom tvugna att byta sensorer på med. Men som sagt allt ska dom ha fixat samt uppgraderat mjukvaran.
Hoppas det inte blir mitt sämsta köp i historien bara:)
Den blev en c70-06 d5
Ett av kraven jag hade var att ljudet skulle vara dynaudio.
Men när jag provkörde den testa ja stereon och den lät bra, men jag kunde inte aktivera subben. Men orkade inte lägga nån enerigi på att försöka titta i manualen om vad jag kunde gjort för fel. Jag trodde att subben var standard i ett dynaudio paket vilket jag nu vet fallet inte är och därför tror jag inte den bilen har de två extra subbarna.
Min fråga är om den nu inte har de subbarna, går det att beställa dem och eftermontera?
Hur många högtalare är det i ett dynaudio system utan subbar?
Är vet någon som vet om det finns några farliga barnsjukdomar i c70-06?
Jag kommer köpa den av brabil och får 2 års garanti.
Men när jag provkörde den så var airbagen ur funktion och högersidans rutor åkte inte upp automatiskt när man syssla med taket.
Det fungerade dock senare, kanske kan det berott på att batteriet hade vart urkopplat i några veckor, vad vet jag.
Larmet va dom tvugna att byta sensorer på med. Men som sagt allt ska dom ha fixat samt uppgraderat mjukvaran.
Hoppas det inte blir mitt sämsta köp i historien bara:)