Bil och motorannonser SÄLJES & SKÄNKES! Obs! Alla ämnen raderas efter 60 dagar. Glöm inte att skriva var du bor!

Moderator: Moderatorer

#1628680
Tömmer garaget på saker som blivit över...Köp av fler grejer gillas.
Priserna är riktpriser men ändå rätt låga, så ska du pruta gör det gärna lite snyggt.
Alla delar finns i Östergötland, skicket är bra om inget annat har angivits.
Frakt/fraktning etc diskuteras över pm.
OBS: bara dessa grejer som finns!

OBS OBS: nr som står kan i vissa fall ha uppdaterats av Volvo och heta nått nytt fast det är samma.
https://www.volvopartswebstore.com är en bra sida att kolla nr på om man är osäker på sitt egna.




Volvo V60 2014-2018 - 31457729
Kofferlucka , Passion red, EJ el-lucka/stängning.
Komplett med massa grejer, ex vinge, kablage, m.m.
1300kr
**************************************************
Volvo V60/V40 mfl - 31294492
Bakre torkarmotor
300kr
**************************************************
Volvo V40 - 30867757
Hatthylla/insynsskydd
400kr
**************************************************
Volvo V60 2014-2018 - 39820937
Täckpanel insida av baklucka
600kr
**************************************************
Volvo V40/S40 - Bakre stänkskydd
100kr
**************************************************
Blandade modeller - Backsensorer (PDC)
60286501
30668099
50kr/st
**************************************************

Massa små plock, NYTT - detta säljes bara som ett paket.
30684375 - 1st
985186 - 4st (skruv)
3541113 - 6st (clips)
30859441 - 4st (täckhattar till mutter?)
30870302 - 2st (dörrstopp/klackar
30655606 - spolar munstycke, vindruta
8663285 - Dräneringsslang, AC/Fläkthus
200kr
**************************************************
#1630113
Derank skrev: fre 12 jun 2026, 08:01 Volvodelar är ju så pass billigt idag att köpa nytt från bla Autodoc, en ny Torkarmotor kostar tex 750kr, jag skulle då aldrig ens fundera på beggat då. Jag har då köpt mer el mindre allt från tyskarna el Polen de senaste 10åren till div fordon.
Nu va väl kanske torkarmotorn i fråga ett "dåligt" ex då det dräller av dom hos typ alla pirat tillverkare. Men helt klart förstår jag hur du menar, men tänker ändå att en original är ändå en original och kan den köpas för nån hundring - 2, varför inte.
Men jag tänker kanske ändå ltie fel med det.

Oavsett så det är fräscha grejer och priserna är inte skrivet i sten.
Vill man ha rubbet så kan nog ett fin fint paketpris göras ;-)

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]