- fre 16 aug 2019, 18:39
IMG_8399.PNG (455.35 KiB) Visad 1549 gånger
IMG_8398.PNG (518.58 KiB) Visad 1549 gånger
IMG_8397.PNG (444.79 KiB) Visad 1549 gånger
Hej!
Är det någon som sitter på kunskap om vilka rattar Volvo levererar på V60 Momentum adv edition my20?
Jag får nämligen inte riktigt ihop det.
Mig veterligen så finns det 3st ratt varianter som Volvo levererar för tillfället.
* (1) R-design (sport) ratt med blanka rattknappar, blank nedtill samt lite grövre grepp.
* (2)Läder rätt med matta knappar och utan de extra lädergreppet
* (3) Läder rätt med blanka knappar, samt en "extra" lädergrepp runt om ratten
(bifogar bilder på rattvarianterna)
Tidigare verkar Inscription och momentum adv edition (my19) fått samma ratt, dvs variant nr 3.
Nu när jag kollade runt och hittade en momentum adv edition my20 så verkar den har fått ratt nr. 2?
På hemsidan står det att en momentum adv edition skall få en ratt med dekorinlägg i uni deco, vad innebär det? har tidigare trott att uni deco är de "blanka" på ratten med tydligen inte då?
Jag förstår att de flesta inte reflekterar över vilken ratt de får på sin bil.
/Martin
Är det någon som sitter på kunskap om vilka rattar Volvo levererar på V60 Momentum adv edition my20?
Jag får nämligen inte riktigt ihop det.
Mig veterligen så finns det 3st ratt varianter som Volvo levererar för tillfället.
* (1) R-design (sport) ratt med blanka rattknappar, blank nedtill samt lite grövre grepp.
* (2)Läder rätt med matta knappar och utan de extra lädergreppet
* (3) Läder rätt med blanka knappar, samt en "extra" lädergrepp runt om ratten
(bifogar bilder på rattvarianterna)
Tidigare verkar Inscription och momentum adv edition (my19) fått samma ratt, dvs variant nr 3.
Nu när jag kollade runt och hittade en momentum adv edition my20 så verkar den har fått ratt nr. 2?
På hemsidan står det att en momentum adv edition skall få en ratt med dekorinlägg i uni deco, vad innebär det? har tidigare trott att uni deco är de "blanka" på ratten med tydligen inte då?
Jag förstår att de flesta inte reflekterar över vilken ratt de får på sin bil.
/Martin