Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!

Nån som vet om det går att eftermontera Keyless-go på en XC60 MY2015? Har ocean race utrustningen idag.
Måste man ha "knapparna" i dörrhandtagen kan jag förstå att det krävs en hel del arbete, men kan man inte bara ha Keyless-go för att slippa stoppa nyckeln i nyckelhålet vid start som vissa BMW modeller har?
Inte svar på din fråga men det hade varit ett bra alternativ då jag valde bort ett paket för att jag inte ville ha keyless för att öppna dörrarna.
Du får föreslå detta hos Volvos utvecklare.
Wolfyswe skrev:En variant av Keyless där bilen går att starta utan att behöva sätta i nyckeln i hålet.
Men där dörrarna fortfarande kräver att man trycker på nyckeln.
Det skulle väl jag också vilja "nedgradera" till. Gillar inte osäkerheten med keyless. Har tänkt köpa ett snyggt säkerhetsfodral att stoppa nyckeln i. Men har inte hittat ännu. Har i och för sig inte direkt letat ... :oops:
Tips någon?
EbbevonVolvo skrev:
Wolfyswe skrev:En variant av Keyless där bilen går att starta utan att behöva sätta i nyckeln i hålet.
Det skulle väl jag också vilja "nedgradera" till. Gillar inte osäkerheten med keyless. Har tänkt köpa ett snyggt säkerhetsfodral att stoppa nyckeln i. Men har inte hittat ännu. Har i och för sig inte direkt letat ... :oops:
Tips någon?
Finns lite olika typer:
https://min-skas.com/p/B075NLQ1VR/Alpha ... Cover-Key-

https://www.amazon.co.uk/version-Keyles ... B01K9W84X8
EbbevonVolvo skrev:
Tips någon?
Ja, man vill ju släpa runt på en låda att ha nyckeln i ochså.......du kanske skulle köpt en bil utan keyless om du är så orolig för att någon ska sno den, det är en Volvo ingen Ferrari.........
Dock vet jag inte om detta ens finns till Volvo?
Har sett det hos andra tillverkare som typ en "sneak-variant", men på Volvo är det väl
keyless eller inte keyless som gäller och då heter det Keyless drive.
Hittar ingen variant på detta hos volvo
Wolfyswe skrev:Dock vet jag inte om detta ens finns till Volvo?
Har sett det hos andra tillverkare som typ en "sneak-variant", men på Volvo är det väl
keyless eller inte keyless som gäller och då heter det Keyless drive.
Hittar ingen variant på detta hos volvo
V40 har Keyless Start alt. Entry och Start...

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]