Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Droopy
minus 10 idag och ett härligt tjokt snötäcke, ner i källaren och ladda batterierna till Monstertrucken så blir det ut och leka lite i snön i morgon.
Användarvisningsbild
av grillchips
Nämen, det var ju ganska trivsamt här hemma i sthlm! Ruggig kyla bara, men man har väl inte aklimatiserat sig vid minusgrader ännu. :D
Användarvisningsbild
av Allinug
13 minusgrader, brrr!! Känns ju som overkill för den lilla snön som kommit...
Användarvisningsbild
av joel80
Hade -22 här utanför Gävle idag! Tydligen bor jag i ett köldhål.. Föräldrarna som bor 3km bort hade "bara" -17 - -18. :)

Nu är det varmare och bara -16,5.
av vigg
-8 nu i Stockholm och ingen snö. Störtlöjligt. Nu vill jag ha en "snöchock" värd namnet (1 m+) och -25 åtminstone.
Användarvisningsbild
av SvenB
Är det inte lämpligare att de Stockholmare som vill ha mycket snö, åker till snön i stället för att snön kommer till Stockholm? :D
Användarvisningsbild
av GT-mannen
Här i Farsta (några hundra meter från Telias huvudkontor) är det just nu 11 minus och ett tunt lager med snö på marken. Snön kom i går kväll, men då var det "bara" 3 minus.

/Håkan
Användarvisningsbild
av grillchips
Snö finns det ju här i Stockholm, men för de "snövana" kanske detta klassas mer som frost. :lol:

Jag tycker definitivt att vinterhalvåret kan förpassa sig till de nordligare delarna av landet, så kan vi ha +25 här året om. Så kan man åka till Åre när man vill åka bräda eller sitta i after skin liksom.
Användarvisningsbild
av joel80
Mysigt med snö som sagt.. men den ser lite kall ut..

Bild

Bild
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 190
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt