Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Brainy skrev:Och det fungerade bra imorse?
~Kalle~ skrev: Hur gick växlingen idag?

/Kalle
Fin fint fastän det var ganska kallt idag på morgonen. -6 grader. (Nu skrattar väl Kalle. Men här i söder är -6 kallt) :wink:
Sen så är det en jäkla skillnad på kopplingen. Behöver ju knappt röra pedalen förren den far till golvet. Inte för att jag tyckte den var trög innan men ändå.
Upplever också att växlingarna går något mjukare.

Håller det 18 000 mil till nu då?...
Användarvisningsbild
av Tomas88
Var ett tag sen tråden uppdaterades nu.

Men idag har jag varit inne på en däckfirma i stan och beställt däck till mina "nya" fälgar (begagnade alltså).
Det blev Maxxis 205/45-17 för 900 kr/st. Troligtvis ska jag tillägga, om de inte fanns så blir det Hankook i stället för 1110:-

Så nu väntar jag på att de ska ringa och säga att däcken har kommit. :)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Brainy skrev: Jagrullar.se-skylthållare nu då?

Registreringsskyltarna ser också lite slitna ut. Nya kostar 60kr/st, leverans inom några dagar. Gör att bilen ser några år nyare ut i ett!

/Anders
Har beställt nya reg plåtar och nytt kontrollmärke nu också. :)
Användarvisningsbild
av Ticken
Trevligt, det är en sån grej som gör mkt på bilen, ser jävligt mkt fräschare ut!

Sen får du slänga upp några bilder med sommarsulorna på bilen!

/Turbo+
Användarvisningsbild
av Nexus
snyggt, passar riktigt bra på bilen. och frågar du däckgubben så tar han säkert "hand om de" om du beställer nya fälgar :evil:
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 137

Att fartspärren ligger på 89 eller 90 […]

Nä jag har inte tittat mer på det, jag […]

XC60 2026 pureläge

Även modeller med "stora" batteriet[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart