Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

stiliga stolar :D men jag reagerade lite på insynsskyddet bak ??:-/ ser ut som avgas röret håller upp högra sidan :roll: . ska inte gnälla på småsaker men va fan det retar mig lite :lol:
Fan va alla gnäller på att den hänger :P letar ju mellandämpare just nu för att min nuvarande i ihoprostad med böjen, och min böj är allt annar än frisk, så mina slutdämpare är inte ikopplad.. sen bara hänger där :P dock ska detta åtgärdas FORT då jag har bes om 8 dagar!
nu låter du som mina päron haha :P ne men det är lullet som får en att vilja fortsätta pilla med bilen! sen måste jag ta och kolla min handbroms! trots att den aldrig används så är den slapp å tar absolut inget.. lär ställa mig i en backe å kolla också för att vara säker.. hoppas det räcker med att spänna skiten
Jag körde ju automat tidigare och dror nästan alltid i kryckan. för det kostar mera reparera när allt kärvar :( mot "slitet med att orka dra upp spaken 4-7 ack varje gång man parkerar :wink: "
grammse skrev:Jag körde ju automat tidigare och dror nästan alltid i kryckan. för det kostar mera reparera när allt kärvar :( mot "slitet med att orka dra upp spaken 4-7 ack varje gång man parkerar :wink: "
Mjo förstår det.. måste motionera upp min handbroms nu :O hoppas skiten släpper nu medans man drar i kryckan när man är i farten.. palla loss med allt..
grammse skrev:Vart har Sweeman tagit vägen????? Blev det KÖRFÖRBUD eller mekar du dygnet runt :wink:
Har haft de fullt upp ;) tagit studenten, vart bakis, vart i blg å handlat keps, luftfilter, tyg till baslådan, kabelskor till strömmisarna, middag till bruden :P sen imorgon blir det mer handla!! :shock: sen på måndag sticker jag till blg ensam å ska dammsuga skrotar efter svarta elhissdörrsidor.. och köpa förpump, oljefitler, olja, bakaxel olja och en bromsskiva.. sen bör bilen va fit for fight på tisdag 7:20... bara jävla handbromsen som jävlas nu!
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 64
Varför byta? XC60

Funderade på att byta upp mig till en ny X[…]

Det behövs lite tur när man köper b[…]

Nu har jag monterat knoppen sjukt nöjd med hu[…]

Slirande rem v60