Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av snowsucker
Så fick jag då äntligen hämta min bil i morse!

Känns grymt trevlig efter den lilla turen från handlaren till jobbet. En liten besvikelse var dock att beställd Polestar-optimering inte fanns med då denna inte är klar för den nya varianten av D5 med AdBlue... Inget tydligt besked om när det beräknas komma heller. Trist!
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
snowsucker skrev:Så fick jag då äntligen hämta min bil i morse!

Känns grymt trevlig efter den lilla turen från handlaren till jobbet. En liten besvikelse var dock att beställd Polestar-optimering inte fanns med då denna inte är klar för den nya varianten av D5 med AdBlue... Inget tydligt besked om när det beräknas komma heller. Trist!
Var är bilden??! :roll: 8)
Användarvisningsbild
av LaserJet
Då handlarna inte vet så mycket så tog jag kontakt med Polestar direkt angående min optimering till T8
Jag nämde min produktionsvecka, v11 och de sa innan dess skall vi vara klara (förhoppningsvis)

Så säkert är det något liknande på övriga motorer

:mrgreen:
Användarvisningsbild
av Dex
Nect skrev:Det var dåligt med bilder och uppdatering i denna tråd! Tänk på oss som väntar på sin bil! :D
Jag får fresta med en smutsig XC60 D5 Inscription front. :)
20180113_161211.jpg
20180113_161211.jpg (1.74 MiB) Visad 712 gånger
Användarvisningsbild
av Dex
Nect skrev:Det var dåligt med bilder och uppdatering i denna tråd! Tänk på oss som väntar på sin bil! :D
Kanske lite flott Skandinavisk Interiör "Made In Sweden" som de brukar säga. :)
IMG-20171109-WA0005.jpeg
IMG-20171109-WA0005.jpeg (1.28 MiB) Visad 816 gånger
Användarvisningsbild
av kassaklirr
Hämtade ut en T8 för en vecka sen :)
Bilagor
2018.jpg
2018.jpg (651.98 KiB) Visad 810 gånger
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
Trevliga bilder!! :lol: "Bara" 10 veckor kvar här tills jag också bidrar med en bild! :roll:
Användarvisningsbild
av Dex
Tycker faktiskt att den nya XC60:n är den snyggaste SUV:en som rullar på vägarna nu.
Man åker som en "kung" i den.
Sen fick den bemärkelsen som "säkraste bilen" nu i veckan också i NCAP. :)
Men det visste/misstänkte man redan innan.
Även tyska polisen och belgiska polisen har nyligen köpt in då visserligen V90 och hyllar den.
Tyska polisen har fått kritik för att de inte köpte inhemska bilar istället. :lol:
av snowsucker
Sorry, med en 3-åring och en 4v-knodd så är helgerna lite busy men jag ska försöka fota lite snart :) Är väldigt nöjd fortfarande iaf, särskilt med interiören (amber skinn, svart innertak + panorama, metalldekorlist). Exteriören behöver sommarfälgarna...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 30
Belysning

Belysning i Kupen, belysning i bagaget eller belys[…]

Fel efter byte VVT

Jadå, enda gången jag backar är j[…]

B230F går fett