Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Grattis drawman, vilket bra pris! Larenta mörkgrå har vi också! Glöm inte side scuff plates :)
Tack W.A.P.E, jag tror jag gör en bra affär, det känns så i alla fall :D Har egentligen redan nu gått över min budget, därav blir det tyvärr inte side scuff plates denna gång. Även om det är riktigt snyggt! (Tycker heller inte det höjer inte utseendet lika mycket som det gör på XC70 om Du frågar mig..)
Ja det är massor som inte gick in i budget, ex metallic som nog är att föredra. Skönt var dock att chefen i hushållet var mycket klar på att hon skulle ha side scuffs vilket vi inte ångrat när man ser en CC utan. Vi var nästan ensamma om att ha en CC här i hålan några månader, nu är det fortfarande inte många som har side scuffs. :) Jösses vad vi har trivts med bilen, även om den är rätt slö ibland. (fick prova en BSR D3)
Kan tänka mig att Du är nöjd med bilen W.A.P.E.! Längtar som sjutton tills jag kan plocka ut den :D Tror tyvärr dock inte att jag får leverans förrän första/andra veckan i oktober... (bra födelsedagspresent till mig dock då jag fyller år i oktober :D ) Tycker Du D3an är slö? En bekant till mig har en V40 D2 och den är SLÖÖÖ.. Tyckte ändå D3an gick rätt bra när jag provkörde den. Förhoppningsvis kommer polester ut med lite optimering till MY16 också :)
Hpar skrev:Hämtade ut min bil denna veckan. Mycket nöjd än så länge :D . Leveranstid 11 veckor + några dagar.
Upp med bilder! :D
Frågade säljaren idag om leveransdatum, då fick jag höra att pga hög efterfrågan på D3 motorn (gäller alla karosser tydligen) så är min bil försenad till åtminstone V.43/44 :shock: :( Så nu är det verkligen väntans tider! Dock får jag hyrbil från och med 1 okt..
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60