- sön 26 jan 2014, 00:52
Som att en reklamfilm skulle påverka i den mån att man plötsligt inte "känner" något för Volvo. Isåfall kan du inte känns så mycket innan heller.
Produkter och varumärken jag gillar har haft betydligt värre reklamer än det här.. det är väl rätt vanligt att reklamfilmer är betydligt sämre och sliskigare än den här var.
Eller är du en av dom som inte tror att Zlatan är svensk och därför är upprörd?
För övrigt är väl Sverige en väldigt liten marknad för Volvo... reklamen är för "världen" och Zlatan är ett rätt stort varumärke för Sverige, vilket Volvo också är. Jag tror inte dom tänkt fel, även om det finns svenskar som reagerar negativt på att koppla honom till Volvo tror jag inte övriga världen tänker på det sättet.
VolvoÄgarn skrev:Volvo pissar på de enda kunderna de har, svenskarna. Känner inget alls för Volvo längre, tyvärr. Detta var droppen.På vilket sätt känner du dig nerurinerad?
Som att en reklamfilm skulle påverka i den mån att man plötsligt inte "känner" något för Volvo. Isåfall kan du inte känns så mycket innan heller.
Produkter och varumärken jag gillar har haft betydligt värre reklamer än det här.. det är väl rätt vanligt att reklamfilmer är betydligt sämre och sliskigare än den här var.
Eller är du en av dom som inte tror att Zlatan är svensk och därför är upprörd?
För övrigt är väl Sverige en väldigt liten marknad för Volvo... reklamen är för "världen" och Zlatan är ett rätt stort varumärke för Sverige, vilket Volvo också är. Jag tror inte dom tänkt fel, även om det finns svenskar som reagerar negativt på att koppla honom till Volvo tror jag inte övriga världen tänker på det sättet.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13